Kontakt Centar

DNK iComa

Aktivnosti u kontakt centru i posvećenost neposrednom kontaktu s klijentom čine DNK iComa. Edukacija i vrijednost ljudskih resursa predstavljaju temelj kvalitete, a pažnja usmjerena razvoju podrške i nadzora izraz su djelotvorne organizacije.

Na vrhu Europskih standarda

Naš je Kontakt centar u mogućnosti voditi svaku aktivnost i odnos s klijentim u polju outsourcinga i co-sourcinga, prilagođavajući se potrebama klijenata. Sve se aktivnosti provode uz garanciju najboljih europskih standarda i svi se zahtjevi reguliraju personaliziranim SLA ugovorom.

INBOUND

OUTBOUND

INBOUND

INBOUND

U žargonu inbound uslugama se definiraju svi dolazni pozivi kontakt centra od strane klijenata i potencijalnih klijenata. Ove aktivnosti zahtjevaju stručno i kompetentno osoblje kako bi svaka situacija bila riješena na razini tvrtke koju kontakt centar predstavlja. iCom oblikuje i provodi sve vrste inbound kampanja.

Help Desk

POGLEDAJ DOLJE

Infoservice

Costumer Service

Besplatan broj

Usluga rezervacije

Centrala na daljinu

Tajništvo na daljinu

Help Desk

Help Desk usluga kontakt centra pruža informacije i podršku klijentima koji nailaze na poteškoće prilikom korištenja kupljenih proizvoda ili usluga. Cilj je rješavanje poteškoća putem telefonske podrške uz alate koji su nam na raspolaganju.

U pravilu se Help Desk usluge prate “Trouble Ticketing” sistemom kako bi problematika bila skalabilna i proslijeđena odjelu više razine te se uvijek zadržava trag o napretku obrade ticketa.

iComova fleksibilna infrastruktura projektirana je na način da bude kompatibilna s većinom softwarea kao što su CRM ili Trouble Ticketing. U suprotnom iComov Team može izraditi ili pronaći prikladnu aplikaciju za vaše potrebe koristeći sustave “Software Development” i “System Integrator”.

Info Service

Usluga  Infoservice  ili Infoservis, nudi podršku komunikacijskim i oglasnim kampanjama putem operatera koji daje više informacija i pojašnjenja u odnosu na oglasnu poruku. Operaterov cilj je olakšati pozivatelju izbor i/ili prihvaćanje ponude općenito; ponuda se inače sastoji od zakazanog razgovora/savjetovanja; usluga se ne bavi prodajom. Infoservis je posebno korisna za podršku televizijskim komunikacijskim kampanjama.

Customer Service

Customer Service ili Korisnička Podrška je usluga potpore klijentima prije, za vrijeme i nakon kupovine proizvoda. To je kontakt koji klijent ostvaruje s vašom tvrtkom radi informiranja, pritužbe ili potrebe za podrškom. Ova aktivnost zahtjeva stručno i uvježbano osoblje jer odgovor na svaku situaciju mora biti na razini tvrtke koju predstavlja i ne smije predviđati duga čekanja. Brinut ćemo o vašim klijentima kao što brinemo o vlastitima jer zadovoljan klijent je lojalan klijent. iComova fleksibilna infrastruktura projektirana je na način da Korisnička Podrška  bude kompatibilna s većinom softwarea kao što je CRM ili ad hoc aplikacijama prilagođenim vašim potrebama.

Besplatni telefonski broj

Besplatni telefonski broj je prepoznatljiv znak profesionalnosti i brige za klijenta. Brza aktivacija i transparentno upravljanje.

Sustav rezervacije

Usluga je namijenjena podršci evenata ili upravljanju zakazanih sastanaka stručnjaka i struktura iz health & wellness sektora.  Operateri putem centraliziranog sustava zakazuju sastanke ili susrete za naručitelja.

Centrala na daljinu

Usluga “Centrale na daljinu” je namijenjena MSP i velikim poduzećima omogućavajući upravljanje vašim pozivima i razvrstavajući ih prema odjelima ili nadležnim osobama. Uslugu pruža naše stručno i kompetentno osoblje kako bi odgovor na svaku situaciju bio na razini tvrtke koju predstavljamo, čime se izbjegavaju duga čekanja. Svaki se poziv pokušava preusmjeriti nadležnoj osobi, a u slučaju propuštenog poziva generira se obavijest, obično putem maila, sa svrhom mogućnosti praćenja zahtjeva.

Tajništvo na daljinu

Usluga “Tajništva na daljinu ” je namijenjena nezavisnim profesionalcima i malim poduzetnicima.  Zahtjeva stručno i kompetentno osoblje kako bi svaki poziv bio odrađen sa zadovoljavajućom kvalitetom u najkraćem mogućem vremenu. Prilikom svakog poziva generirat će se informativni mail za praćenje zahtjeva. Usluga se može integrirati s uslugama preusmjeravanja i sms obavijesti. Usluga “Virtualno tajništvo” je na raspolaganju od ponedjeljka do nedjelje od 8 do 19 sati svih dana u godini po jasnoj i transparentnoj tarifi dostupnoj svima.

OUTBOUND

OUTBOUND

U žargonu se kao outbound definiraju sve one aktivnosti u kojima kontakt centar ostvaruje odlazni kontakt (poziv) sa svojom ciljanom skupinom. Ovakva aktivnost zahtjeva empatičan pristup, stoga naši kontakt centri obavljaju sve vrste outbound djelatnosti uz adekvatnu pripremu te podršku posebnih softwarea. Ovakav operativni način predviđa inicijativu našeg operatera koji telefonski direktno kontaktira osobu ili tvrtku prema kojoj je naš naručitelj zatražio djelovanje. Naši operateri znaju kako biti uljudni i ljubazni kada “kucaju” na vrata svakog kontakta, prije nego započnu bilo kakvu vrstu prodajne komunikacije. Sve vrste usluga u outboundu iziskuju poštovanje i pristojnost prilikom kontakta; bez uzrujavanja potencijalnih korisnika kojima se predstavlja ponuda te nastaviti razgovor poštujući  “customer experience” protokole.

Ljubaznost prilikom uspostave poštenog i empatičnog odnosa ključ je outbound uspjeha.

Telemarketing

Lead Generation

Telemarketing i Lead

Ankete i Istraživanje tržišta

Telemarketing

Omogućava direktnu isporuku svih vrsta poruka ciljanim skupinama. iCom će vašoj prodajnoj mreži priskrbiti kvalificirane kontakte s vašim budućim klijentima. Dobro strukturiran i proveden telemarketing uspijeva prenijeti vrijednost ponude svakom kontaktu i pridonosi povećanju vrijednosti korporativnog brenda. Provodimo sve vrste kampanja telemarketinga, B2B ili B2C, direktno dostavljajući potencijalnim klijentima svaku vrstu oglasnih poruka:

    1. PubliCall: Usluga direktne komunikacije (one on one) cilljanih promidžbenih poruka.
    2. Ostvarivanje komercijalnih kontakata: iCom je posebno specijaliziran za generiranje komercijalnih kontakata visoke kvalitete za prodajne mreže. Aktivnost predviđa kompletno upravljanje kontaktima svakog pojedinog trgovačkog agenta, courtesy call i organizaciju puta. Usluga tekođer uključuje i software, on line popis kontakata, podršku, statistiku i analize u funkciji zaključene prodaje. iCom radi u potpunoj sinergiji s agentima u prodaji.
    3. Follow up: Usluga telefonskog kontakta nakon provedenih aktivnosti direct marketinga ili evenata, s ciljem prikupljanja povratnih informacija ili finalizaciji prijedloga prenesenih drugim kanalima komunikacije.

Lead Generation

Usluga ima soft pristup i percipirana je kao najava budućeg kontakta: vašeg poziva! Usluga generira kartice kontakata vezanih za vaše poslovanje, i prepušta direktno upravljanje zaposlenicima vaše tvrtke. Postoje proizvodi  ili usluge za koje promidžbeni kontakt moraju ostvariti zaposlenici tvrtke. Ovakva vrsta kampanje dozvoljava da se, koristeći učinkovitost call centra, probere svaka baza podataka te da se potencijalni kontakt evidentira na jasan način koji je bogat informacijama. Radi se o soft pristupu, nipošto agresivnom i primjerenom za velike brendove koji njeguju vrijednost imidža. Usluga lead generation se dokazuje ljubaznošću pošto klijent shvaća naše djelovanje poput neke vrste najave kontakta. Ovim putem tvrtka ostavlja pristojan i ljubazan dojam. Svaki će klijent očekivati vaš poziv, a mi ćemo u vaše ime ljubazno zatražiti dopuštenje!

Lead Generation i Telemarketing

Kombinacija Lead Generationa i Telemarketinga generira prilagodljivu uslugu, primjerenu raznim profilima potencijalnih klijenata koja može vrednovati veći broj telefonskih kontakata.

Ankete i Istraživanje tržišta

Poznavanje želja i navika potencijalnih klijenata omogućuje tvrtkama da pravovremeno odgovore na zahtjeve tržišta, a povremeni monitoring omogućuje da razina plasmana uvijek održi korak s potražnjom. Ovaj pristup “upoznati pa predložiti” nazivamo empatičnim marketingom jer odgovara na realne potrebe i zahtjeve klijenata.

 

Naša istraživanja odgovaraju na tri važne točke:

  • Aktualnost: Redovito pratimo tržište i skupljamo informacije o tome što je trenutnorelevantno za vaše poslovanje. Naše metode su ljubazne i efikasne kako bi polučile najbolje rezultate.
  • Aktivnosti: Vaša će se istraživanja provoditi na demografski slojevitom uzorku za B2C i prema najboljim kriterijima profiliranja za B2B kampanje. Također provodimo ekskluzivnu uporabu FUB baze podataka u skladu sa zakonom, uporabu standardnog softwarea CATI te upošljavamo stručno osoblje.

          Naše aktivnosti sadrže:

    • Utvrđivanje ciljane skupine
    • Priprema upitnika
    • Strukturiranje kontaktnih medija
    • Monitoriranje kvota
    • Opću analizu
    • Detaljnu analizu
  • Pristupačnost: Naša je usluga modularna i upravljiva putem co-sourcinga, tj. suradnjom sa svakom vrstom tvrtke.
    • Primjerena je za MSP te prilagodljiva raznim zemljopisnim područjima (npr. regionalnim).
    • Dostupna svakoj vrsti budžeta.
    • Jednostavna za interpretaciju i uporabu.

 

Čemu služi istraživanje tržišta ili mišljenja?
Služi za poznavanje mišljenja vlastite ciljane skupine ili referentnog tržišta.

    • Što misle i očekuju moji potencijalni klijenti?
    • Koliko bi potencijalnih klijenata pokazalo zanimanje za moju Uslugu / Proizvod?
    • Je li moja ponuda u skladu s očekivanjima?
    • Kako je plasiran moj brand?
    • Poznaje li me tržište?

 

Ukratko, prije nego uložite resurse, istraživanjem tržišta možete:

    • Otkriti nova potencijalna tržišta
    • Sakupiti bitna i neočekivana mišljenja 
    • Poboljšati znanje o konkurenciji
  •  

iCom “Franchising Exhibition Croatia 2017”:  7. i 8. lipnja u Hotelu Kvarner Opatija

 

Zatraži besplatnu ponudu