Radi s nama

Politika Ljudskih resursa

U skladu s poslovnom vizijom i temeljem stečenih iskustava u sektoru, Ljudski resursi u iComu predstavljaju najosjetljiviju vrijednost, izazovnu i važnu za cjelokupnu poslovnu organizaciju.

Ljudski resursi su pokretač i sinteza kulture kvalitete.

Strateška važnost koju Ljudski resursi predstavljaju za aktivnosti kontakt centra nameće i opravdava razvoj organizacijsko-upraviteljskih protokola ne razini poslovne misije.

iCom ne primjenjuje one politike Ljudskih resursa koje uzrokuju visoke razine turn-overa već one kojima je cilj rast i stvaranje svijesti o poslovnoj profesionalnosti, a vezane su uz princip dijeljenja i ostvarivanja poslovnog uspjeha.

Radi s nama

U potrazi smo za radnom snagom za stvaranje tima u specijaliziranom telemarketingu i multitasku.

Traži se komunikacijska sposobnost, dobro poznavanje talijanskog jezika, osnovnopoznavanje rada na PC-u te ozbiljnost i odlučnost.

Nudimo svu potrebnu edukaciju, mlado i stimulativno poslovno okruženje, fleksibilnoradno vrijeme, stimulativnu plaću i druge benefite .

Vašu molbu za posao sa nazivom pozicije u naslovu pošaljite na anja.smotlak@icom.hr, nazovite 091 133 3307 ili ispunite prijavnicu na dnu stranice

Otvorena radna mjesta 

 
Agent u pozivnom centru:

Mjesto rada: Rijeka, Pula

Vrsta ugovora: Puno i djelomično radno vrijeme

Pogodnosti:
– mlado i stimulativno poslovno okruženje
– po potrebi rad od kuće
– mogućnost produljenja ugovora na neodređeno vrijeme
– tehnička edukacija pri zapošljavanju te trening komunikacijskih vještina
– mogućnost rada na nepuno radno vrijeme
– fiksni dio plaće uz ostvarenje bonusa prema uspješno ostvarenim rezultatima

Uvjeti:
poznavanje odličnog talijanskog jezika
– posjedovanje komunikacijskih vještina
– osnovno poznavanje rada na računalima

Opis posla: 
– inbound/outbound primanje telefonskih poziva te pružanje osnovnih informacija
– chat on-line
– callme back usluga
– kontinuirano unapređivanje poslovne učinkovitosti

 

Team leader:

Mjesto rada: Rijeka

Vrsta ugovora: Puno radno vrijeme

Pogodnosti:
– mlado i stimulativno poslovno okruženje
– mogućnost produljenja ugovora na neodređeno vrijeme
– tehnička edukacija pri zapošljavanju te trening komunikacijskih vještina
– fiksni dio plaće uz ostvarenje bonusa prema uspješno ostvarenim rezultatima

Uvjeti:
poznavanje odličnog talijanskog jezika
– posjedovanje izuzetnih komunikacijskih vještina
– ozbiljnost i odlučnost
– osnovno poznavanje rada na računalima
– vještine vođenja

Opis posla:
– vođenje operatera u postizanju ciljeva i poštivanje KPI
– inbound/outbound primanje telefonskih poziva te pružanje osnovnih informacija

Administrativna tajnica:

Mjesto rada: Rijeka

Vrsta ugovora: Pola radnog vremena (20 h/tjedan)

Pogodnosti:
– ugovor o radu na određeno vrijeme
– edukaciju
– mlado i stimulativno poslovno okruženje
– mogućnost produljenja ugovora na neodređeno vrijeme
– fiksna plaća

Uvjeti:
– poznavanje osnovnog talijanskog jezika
– volja za učenjem i unaprjeđivanjem
– ozbiljnost i odlučnost
– osnovno poznavanje rada na računalu
– znanje u vođenju administracije

– novodiplomirani studenti (prednost)

Opis posla: 

– vođenje administrativnih poslova poput faktura, računa, prisutnosti i bolovanja zaposlenika, prikupljanje dokumentacije novih zaposlenika itd.

– odgovaranje na dolazne pozive